איפה לקנות רהיטים?

הרהיטים הם אלה שנותנים לבית את המראה שלו והעיצוב. אם בעבר לא היו דגמים או סוגים רבים של רהיטים, הרי שכיום אפשר אפילו להזמין רהיטים בהתאמה אישית, שהלקוח שותף מלא לתכנון והייצור שלהם. כאשר הגיע הזמן להתחדש ולקנות רהיטים חדשים, לא אחת נשאלת השאלה איפה יהיה הכי נכון וכדאי לקנות אותם. חשוב מאד להקדיש את תשומת הלב והמחשבה לכמה פרמטרים מהותיים שקשורים לרהיטים החדשים ועל סמך מידע נוסף לבסס את ההחלטה.

להלן כמה פרטים הקשורים לרהיטים וחייבים להילקח בחשבון כאשר מתלבטים היכן הכי כדאי לקנות:

  • איכות – אין ספק שכל אחד רוצה לבחור ברהיטים איכותיים ככל האפשר. איכות גבוהה תבטיח שהרהיט יחזיק מעמד במשך הרבה מאד זמן מבלי שייגרם לו נזק או שיתעורר הצורך לבצע בו תיקונים או שינויים.
  • שירות – מכיוון שהרהיטים הם פריטים שנמכרים בסכומי כסף לא מבוטלים – חשוב יהיה לכל לקוח לקבל מערך של שירות, תמיכה או סיוע גם לאחר הרכישה. הוא יהיה שקט מאד לדעת שיש מי שניתן לפנות אליו בכל שאלה שמתעוררת בנוגע לרהיט.
  • התאמה לעיצוב הבית – יש כיום רהיטים בעלי מידות סטנדרטיות ויש כאלה שמיוצרים בהזמנה אישית במידות מיוחדות. חשוב לשים לב היטב למידות של הסלון או החדר על מנת לוודא שהם אכן יתאימו לעיצוב ולחלל.
  • מחיר – מנעד המחירים בשוק כיום רחב במיוחד. חשוב להגדיר באופן ברור את התקציב שאפשר להעמיד לטובת רכישת הרהיטים וכך יהיה קל יותר לצמצם את האפשרויות ולכוון את הבחירה לרהיטים שמתאימים לתקציב.
  • מראה הרהיטים – אין ספק שכאן מדובר בפרמטר החשוב ביותר אך גם המאתגר ביותר. האם רהיט זה או אחר יפה או יתאים זו שאלה שמבוססת על טעם אישי והעדפות אישיות ולכן חשוב לוודא שהרהיט שאותו בוחרים הוא אכן זה שהכי אוהבים.

איך לבחור את החנות המתאימה?

מכיוון שאין טוב ממראה עיניים – כמובן שכדאי לבחור חנות שיש בה אולם תצוגה ובו אפשר לראות דגמים וסוגים שונים של רהיטים. אפשר לדמיין את החדר עם רהיט זה או אחר, לשאול שאלות אודות צבעים, מידות או תוספות אפשרויות וכך אט אט לצמצם את האפשרויות עד לכדי בחירה של הרהיט שהכי יתאים לחלל שאותו מעצבים מחדש בבית. אולטימה רהיטים מציעה בדיוק את מה שכל אחד צריך על מנת לבחור את הרהיטים הנכונים עבורו – מבחר גדול, תוספות אפשריות ונציגי שירות ומכירה מקצועיים ובקיאים שאפשר ביחד איתם להגיע להחלטה הנכונה.

למה לבחור ברהיטי אולטימה?

למה לבחור ברהיטי אולטימה? עולם עיצוב הפנים עובר שינויים מרחיקי לכת בשנים האחרונות, שינויים אשר בגינם אנשים לא מתפשרים על המראה של הבית שלהם ומקדישים

קרא עוד »

אולטימה רהיטים

אולטימה רהיטים אנו חיים כיום בעידן שבו יש חשיבות גבוהה מאד לכל פריט, רהיט או חפץ שממקמים בבית. גם מי שאין לו נגיעה לתחום של

קרא עוד »