ענקית רהיטים שתורמת לקהילה

רכישה של רהיטים חדשים לבית היא פעולה שיש בה הרבה מאד מחשבה והשקעת זמן, כמו גם הוצאה של סכומי כסף לא מבוטלים. לנגד עיניו של מי שמעצב את הבית ומעוניין לרכוש רהיטים חדשים עומדים לא מעט קריטריונים שיעזרו לו בבחירה נכונה של החנות או נקודת המכירה שאליה יגיע על מנת לבחור את הרהיטים המדוברים. קריטריונים אלה יהיו איכות גבוהה, שימוש בחומרי גלם איכותיים ועמידים שיחזיקו מעמד כמה שיותר זמן ובמידה ויש מידע אודות מבצעים או פעילות שמבצעת החברה למען הקהילה – אין ספק שעובדות אלה יעמדו לזכותה ויחזקו את הדעה שלה בקרב הלקוחות הקיימים ואלה הפוטנציאליים.

חברת אולטימה רהיטים היא בדיוק המקום הנכון להגיע אליו. החברה מתמחה בעיצוב וייצור רהיטים בעיצוב אישי או מתוך מגוון קיים ולאחרונה אף יצרה שיתוף פעולה עסקי שמעורר ציפייה רבה בענף והוא תחילתו של שיווק רהיטים של המותג האיטלקי המוביל קולומביני. בתקופת החגים אפשר להתרשם ממגוון מבצעים, הנחות והטבות שמציעה החברה ללקוחותיה, כאלה שהופכים את רכישת הרהיטים לכדאית במיוחד. בנוסף לזה, מפעם לפעם אפשר להזדכות על מערכות ישיבה או רהיטים ישנים תמורת סכום מסוים שמקוזז מהתשלום עבור הרהיטים החדשים. החברה מסייעת לפנות את הרהיטים הישנים מביתו של הלקוח ובשיתוף פעולה עם עמותה חברתית מעבירה את הרהיטים לחיילים בודדים או משפחות נזקקות. בקרב הלקוח נוצרת תחושה טובה מאד.

קונים רהיטים – תורמים לקהילה!

אין ספק שמדובר ברעיון פורץ דרך שיש בו הרבה מאד רווח לכל הצדדים. מעבר לנוחות שבפינוי הרהיטים הישנים מביתו של הלקוח, עצם הרעיון שהרהיטים האלה ייתרמו למי שזקוק להם (כתלות, כמובן במצב טוב ושמיש שלהם) מחזקת בקרב הלקוח את התחושה שבחר את חברת הרהיטים הנכונה ביותר. גם אם הייתה לו נכונות או כוונה לתרום בעצמו – הרי שכשמדובר בתהליך מוכתב – הרבה יותר נוח לעמוד בו ובאמת להעביר את הרהיטים למי שצריך.

חברת אולטימה מבצעת מבצעים שכאלה לאורך השנה כולה, בעיקר לקראת תקופות החגים שידועות בכך שאנשים מתחדשים ברהיטים, מרעננים את המראה והעיצוב של הבית וישמחו לשמוע על פתרון לרהיטים הישנים שלהם, שישמחו את הזולת. אולמות התצוגה של אולטימה ממוקמים בכמה אזורים בארץ וניתן לפנות אל הנציגים של החברה בכל עת על מנת לברר פרטים או להבין לעומק איך התהליך עובד. לקראת החג המתקרב כדאי להיערך מבעוד מועד ולברר האם המבצע עומד לחול וכך להתחיל את הבירורים וההתרשמות מרהיטים אחרים מספיק זמן לפני. כך ייהנה הלקוח ממחיר אטרקטיבי עבור הרהיטים החדשים שלו ויוכל לארח את החברים, בני המשפחה או המכרים שלו בחג כשהבית כבר מצויד ברהיטים חדשים, יפים, איכותיים ועמידים שלבטח ילוו אותו למשך הרבה מאד זמן.

למה לבחור ברהיטי אולטימה?

למה לבחור ברהיטי אולטימה? עולם עיצוב הפנים עובר שינויים מרחיקי לכת בשנים האחרונות, שינויים אשר בגינם אנשים לא מתפשרים על המראה של הבית שלהם ומקדישים

קרא עוד »

אולטימה רהיטים

אולטימה רהיטים אנו חיים כיום בעידן שבו יש חשיבות גבוהה מאד לכל פריט, רהיט או חפץ שממקמים בבית. גם מי שאין לו נגיעה לתחום של

קרא עוד »