עיצוב מדרגות הבית בעזרת רהיטים

אזור המדרגות בבית הוא אזור מאד חשוב, שכן הוא מאפשר מעבר בין המפלסים השונים. המעבר צריך להיות רחב ונוח דיו על מנת שאפשר יהיה לעלות ולרדת בצורה נוחה ובטוחה ובמידה ובבית יש ילדים צעירים חשוב לוודא שמתקינים את אביזרי הבטיחות שמתאימים לגילאים שלהם. כאשר מתחילים תהליך של עיצוב הבית והחלל – לא חייבים לפסול על אזור המדרגות אלא להיפך – גם שם בעזרת מחשבה יצירתית אפשר להפוך את המקום ליפה, דקורטיבי ומעוצב.

חלל המדרגות בדרך כלל מאופיין בהיעדר תשומת לב. גם אם שאר החדרים יהיו צבעוניים או עם פריטי נוי כלשהם – במקרים רבים המדרגות תשארנה משמימות והקירות חלקים. לא עוד! עם קצת תעוזה ומחשבה מחוץ לקופסה – המדרגות וכל האזור שלהן יהפכו ליפים ומיוחדים וגם ישמרו על סגנון העיצוב של שאר הבית. אפשר לתלות תמונות על הקירות, להניח חפצים שלא יתפסו הרבה מקום על המדרגות וכך יהיה מה שיגרום לבני המשפחה לחייך בעודם עולים במדרגות או יורדים בהן.

אילו רהיטים מתאימים למדרגות?

אם רוצים למקם רהיטים באזור המדרגות – חשוב שיהיו אלה רהיטים קטנים וצרים. חשוב לקחת בחשבון שמדובר באזור של מעבר, כלומר שלא מתעכבים בו – לא יושבים, לא מנהלים שיחות ולא שוהים בו יותר ממספר שניות. לכן הרהיטים שיהיו מתאימים שם הם מדפים או שידה שעליה מניחים חפצי נוי כמו ספרים, אגרטל או אפילו אקווריום עם דגים. במידה ובבית מתגורר אדם שעלול להתקשות בהליכה או בשימוש במדרגות אפשר למקם במדרגות גם כיסא צר בפינה על מנת שאפשר יהיה לנוח.

את הקירות שסביב המדרגות אפשר וכדאי לצבוע בצבע או גוון שמתאים לשאר האזורים המעוצבים בבית, אפשר להקדיש מחשבה לבחירה נבונה של מעקה המדרגות וכדאי לשקול את האפשרות של הנחת שטיח אפילו על המדרגות עצמן. כך אט אט מרכיבים את השילוב הנכון של רהיטים וחפצי נוי שגם מתאימים במידות והמראה שלהם למדרגות, גם שומרים על אופי החלל כולו וגם נשארים מקושרים לשאר האזורים המעוצבים בבית.

אולטימה רהיטים מציעה מגוון רחב של רהיטים מכל הסוגים, לרבות כאלה שאנשים רבים נוטים לא להתייחס אליהם כמו רהיטים המתאימים למדרגות. כאן אפשר למצוא סלונים ופינות אוכל, חדרי שינה וכל מה שצריך כדי לעצב את הבית מהתחלה ועד הסוף. כאשר קונים את הרהיטים במקום אחד אין ספק שיהיה ביניהם קשר עיצובי שיהפוך את הבית ליחידה מסוגננת אחת.

למה לבחור ברהיטי אולטימה?

למה לבחור ברהיטי אולטימה? עולם עיצוב הפנים עובר שינויים מרחיקי לכת בשנים האחרונות, שינויים אשר בגינם אנשים לא מתפשרים על המראה של הבית שלהם ומקדישים

קרא עוד »

אולטימה רהיטים

אולטימה רהיטים אנו חיים כיום בעידן שבו יש חשיבות גבוהה מאד לכל פריט, רהיט או חפץ שממקמים בבית. גם מי שאין לו נגיעה לתחום של

קרא עוד »