עיצוב הבית לפי הפנג שואי – מה עושים?

ישנן תיאוריות שונות שעל פיהן אפשר לעצב את הבית וגם לקבל ערך מוסף רגשי או נפשי. תורת הפנג שואי עוסקת בדיוק הנושא זה – בעיצוב הבית, כלומר במיקום הרהיטים, בחירת החפצים והצבעים והעמדה נכונה שלהם תוך התחשבות באנרגיות וכוחות ששוררים בבית ובין החדרים. על פי תורת הפנג שואי יש לכל בית את תעודת הזהות האנרגטית שלו ועל פיה צריך ונכון לעצב את כל החלל. כאשר עושים זאת נכון – תזרום האנרגיה בצורה טובה, חיובית ורגועה וגם החיים של בני המשפחה בבית יהיו טובים, נעימים ועל מי מנוחות.

על מנת לעצב את הבית ברוח הפנג שואי חשוב לשים לב לכמה עקרונות חשובים:

 

  • הכניסה לבית היא אזור של מעבר האנרגיה מן החוץ אל הפנים. מסיבה זו חשוב שהמעבר יהיה פנוי ככל האפשר ללא חסימה של רהיטים או חפצי נוי אחרים.
  • במידה ואפשר להחליט – כדאי למקם את המטבח באזור המזרחי של הבית. מדובר בחדר שיש בו תנועה רבה של בני המשפחה ומומלץ למקם בו פסל או חפץ נוי אחר, אפילו גדול. כדאי שמטבח יהיה בצורת מלבן ובמידה ורוצים – אפשר להוסיף אלמנטים העשויים מזכוכית או מראה.
  • סכינים וכלי אוכל חדים מומלץ לאחסן בתוך מגירה סגורה ולא במקום פתוח וגלוי. הסיבה היא תחושה של כעסים או מתח שקיימים בין בני המשפחה ולכן הסתרתם של כלים אלה תשרה אווירה חיובית ואופטימית בחלל המטבח.
  • חדרי השירותים הם חדרים שבהם מתרוקן הגוף מפסולת, לכן כדאי שהם יהיו ממוקמים באזורים שממילא זרימת האנרגיה בהם נמוכה ולא מורגשת.
  • אפשר וכדאי לשלב בחדרי השירותים סמלים שונים מעולם האנרגיה והחיזוק, זאת על מנת להעלות את רמת האנרגיה בהם.
  • חדרי השינה צריכים להיות מרגיעים ונעימים לשהייה. במידה ובבית יש כמה חדרים בכיוונים שונים – עדיף לבחור כחדר שינה זוגי את החדר הממוקם בכיוון דרום מערב.
  • בניגוד למקובל בשנים האחרונות – מומלץ שבחדר השינה לא יהיו טלוויזיה או מחשב שפולטים קרינה וכך יכולים להפריע לזרימת האנרגיה החיובית.

כדאי לכל אחד להקפיד על יישום עקרונות הפנג שואי וכך לוודא שהאנרגיות הטובות והחיוביות יזרמו בבית ללא הפרעה. יש עוד רעיונות רבים לעיצוב הבית המבוססים על תורת הפנג שואי וכאשר מגיעים אל חנות רהיטים על מנת להתרשם מהתצוגה ולחפש את הרהיטים והחפצים שיעמדו בדרישות אפשר להיות בטוחים שלבסוף יימצאו בדיוק הרהיטים המתאימים. חנות אולטימה רהיטים מצטיינת במכירת רהיטים שמתאימים למי שמקפיד על עקרונות אלה.

למה לבחור ברהיטי אולטימה?

למה לבחור ברהיטי אולטימה? עולם עיצוב הפנים עובר שינויים מרחיקי לכת בשנים האחרונות, שינויים אשר בגינם אנשים לא מתפשרים על המראה של הבית שלהם ומקדישים

קרא עוד »

אולטימה רהיטים

אולטימה רהיטים אנו חיים כיום בעידן שבו יש חשיבות גבוהה מאד לכל פריט, רהיט או חפץ שממקמים בבית. גם מי שאין לו נגיעה לתחום של

קרא עוד »