איך מנקים סלון מבד?

כל מי שיש לו בבית סלון מבד יודע שמדי פעם כדאי לנקות את הסלון על מנת להחזיר לו לא מעט מהצבע, הברק והמראה היפה שלו. על מנת לעשות זאת בצורה נכונה ומושכלת חשוב לשים לב לחומרי הגלם שמהם עשוי הסלון. כאשר מדברים על בד הכוונה היא לקבוצה גדולה של חומרי גלם שמתאימים להגדרה אך לכל אחד תהיה הדרך הנכונה והמתאימה ביותר לנקות. זו הסיבה שכאשר יודעים בדיוק מאילו חומרי גלם עשוי הסלון קל יותר לדעת ולהבין איך יהיה הכי טוב לנקות אותו, כלומר איך יושגו התוצאות הטובות ביותר.

ניקוי סלון מבד

על מנת להשיג את הניקוי הדרוש חשוב לשים לב לכמה עקרונות מהותיים:

  • יש חומרי ניקוי המתאימים לסוגים שונים של רהיטים ועשויים לתת תוצאות לא רעות בכלל.
  • גם כשבטוחים שחומר ניקוי זה או אחר מתאים לסלון כדאי מאד לנסות את השימוש בו במקום קטן ונסתר ולהמתין מעט על מנת לוודא שאין סימנים או תופעות לוואי של החומר על הריפוד.
  • אפשר לנסות לנקות כל כתם עם מגבון לח, תחילה ורק במידה וזה לא עובד – לנסות עם חומר ניקוי חזק יותר.
  • במידה והסלון מתלכלך – חשוב לנסות באופן מידי לנקות אותו, אם על ידי מטלית לחה ואם עד ידי ספיגת הנוזל שנשפך.
  • כדאי להתייעץ עם איש מקצוע מעולם הרהיטים או עם מי שייצר את הרהיט על מנת לוודא שמנקים אותו כפי שאמורים ובדרך שלא תגרום לרהיט שום נזק.

לעיתים פשוט עדיף לקנות חדש!

במקרים מסוימים הלכלוך כבר מאד אגרסיבי עד כדי כך שקשה מאד, עד בלתי אפשרי, לנקות אותו ולהחזיר לו את המראה שהיה לו קודם לכן. אולי זה הזמן לשקול לוותר על הניקוי ופשוט לקנות סלון חדש. כיום יש כל כך הרבה סוגים ודגמים של סלונים ובמחירים המוצעים אפשר ומשתלם להחליף את הסלון המלוכלך בסלון חדש. גם כאן כדאי לשים לב באיזו חנות בוחרים על מנת למצוא בה את הסלון שהכי יתאים לעיצוב, לצרכים ולדרישות של מי שגר בבית.

אולטימה רהיטים מציעה כמה סניפים במרכז הארץ של אולמות תמוגה ורהיטים מכל הסוגים. אפשר למצוא בה סלונים המתאימים לכל תקציב, הנציגים מקצועיים ובקיאים בעולם הרהיטים ויוכלו למצוא לכל לקוח את הסלון שהכי יתאים לו. איכות המוצרים גבוהה ואפשר להיות בטוחים שעושים עסקה טובה עם חברה שגם נותנת אחריות ומערך שירות גם זמן רב לאחר הרכישה.

למה לבחור ברהיטי אולטימה?

למה לבחור ברהיטי אולטימה? עולם עיצוב הפנים עובר שינויים מרחיקי לכת בשנים האחרונות, שינויים אשר בגינם אנשים לא מתפשרים על המראה של הבית שלהם ומקדישים

קרא עוד »

אולטימה רהיטים

אולטימה רהיטים אנו חיים כיום בעידן שבו יש חשיבות גבוהה מאד לכל פריט, רהיט או חפץ שממקמים בבית. גם מי שאין לו נגיעה לתחום של

קרא עוד »