מתי כדאי לקנות רהיטים חדשים?

התחושה של התחדשות היא תחושה נעימה שאי אפשר שלא ליהנות ממנה. כאשר מדובר על רכישה של רהיטים חדשים לבית מדובר בהתרגשות גדולה אפילו יותר, שכן זה אומר שהבית כולו עומד לקבל פנים חדשות, מראה חדש ויש פה הזדמנות לרענן גם את האנרגיות בכל חדר וחדר בבית. לקנייה עצמה של הרהיטים יכולים להיות כמה שיקולים או זמנים לאורך השנה:

  • מעבר דירה – בין אם מדובר בבית או דירה חדשים או שכבר גרו בהם קודם – אין זה אומר שחייבים להעביר אליהם את הרהיטים הישנים. מעבר דירה הוא אירוע מרגש במיוחד ולכן כדאי מאד ללכת עד הסוף, לרענן את הרהיטים שיש, לוותר עליהם ולקנות רהיטים חדשים.
  • שיפוצים בבית – עם השנים, אופן חלוקת החללים בבית מתגלה כלא רלוונטי וההורים מבינים שהגיע הזמן לבצע שיפוץ שלאחריו תתאים הדירה לצרכים והדרישות החדשים. זו גם הזדמנות טובה להיפטר מהרהיטים הקיימים ולקבל מראה אחר ושונה עם רהיטים חדשים לגמרי.
  • רצון לחדש ולשנות – גם רהיטים אהובים שהמצב שלהם מצוין יכולים אחרי תקופת שימוש ארוכה של כמה שנים להימאס. מדי פעם צריך לרענן את המראה של הבית ואיתו את התחושות שמביאים איתם הרהיטים.
  • צורך – אחרי שנים רבות של שימוש ייתכן בלאי טבעי ונורמלי וזה יהיה עיתוי מושלם להחליף גם את הרהיטים שהמצב שלהם טוב יותר, על מנת שיתאימו לאלה החדשים שיצטרפו.

למה לשים לב כשבוחרים רהיטים חדשים?

אם הגיע הזמן לקנות רהיטים חדשים, ללא קשר לנסיבות או לשיקולים – חשוב לשים לב אל מי ניגשים לצורך כך. ישנן לא מעט חנויות רהיטים והן נבדלות זו מזו בסוגי הרהיטים שהן מציעות ללקוחות. חברת אולטימה רהיטים, למשל, מציעה רהיטים באיכות מעולה, בייצור מקומי או כאלה המיובאים במיוחד מאיטליה ונושאים את שם המותג המוכר והיוקרתי קולומביני. מדובר בעיצוב מעולם אחר, רהיטים איכותיים שנשארים עמידים ואיכותיים למשך הרבה מאד זמן ואפשר להיות בטוחים שההנאה מהם תהיה שלמה גם אחרי תקופת שימוש אינטנסיבית של הרבה מאד שנים.

חשוב לבדוק או לשאול מאילו חומרי גלם מיוצרים הרהיטים, לשאול כל שאלה שמתעוררת בנוגע לייצור הרהיט, להתרשם מחוברות או קטלוגים של כתבי עת בנושאי עיצוב שאפשר לראות בהם מקור להשראה ורעיונות וכך אט אט לגבש את הדעה על איך רוצים שהבית ייראה אחרי שיגיעו אליו הרהיטים החדשים. כשבוחרים במותג מוביל ברמה הבינלאומית כמו קולומביני יודעים שעושים זאת על מנת ליהנות מעיצוב שלא קל למצוא כאן בארץ – מה שמבטיח את מבטי ההשתאות וההתפעלות של האורחים לכשיגיעו להתארח בבית המעוצב מחדש.

אין ספק שייבוא המותג על ידי חברת אולטימה הוא צעד מבורך שמשרת הרבה מאד אנשים שמשקיעים לא מעט מחשבה, זמן וכסף בריהוט שהם בוחרים עבור הבית והמשפחה שלהם.

למה לבחור ברהיטי אולטימה?

למה לבחור ברהיטי אולטימה? עולם עיצוב הפנים עובר שינויים מרחיקי לכת בשנים האחרונות, שינויים אשר בגינם אנשים לא מתפשרים על המראה של הבית שלהם ומקדישים

קרא עוד »

אולטימה רהיטים

אולטימה רהיטים אנו חיים כיום בעידן שבו יש חשיבות גבוהה מאד לכל פריט, רהיט או חפץ שממקמים בבית. גם מי שאין לו נגיעה לתחום של

קרא עוד »